A Hotel Aquamarin Hévíz nyugodt, csendes városrészében található egy közel kéthektáros parkosított területen, a központtól 5 perc sétára. A szálloda saját tulajdonú mélyfúrású kúttal rendelkezik, mely kénben gazdag vizet termel és tölti fel a szálloda három termálmedencéjét.
A szálloda felújított része nagyon szép de a másik szárnya szörnyen lehangoló. A hotel csodálatos parkosított területen fekszik nagyon szép kinti medencével hatalmas fákkal, tujákkal körülvéve. A víz hőmérséklete nagyon kellemes volt nem az a jég hideg mint általában az uszodákban.
A benti medencét minden reggel friss gyógyvízzel feltöltötték hiszen saját kúttal rendelkeznek ami egyedülálló. Sajnos nem voltunk teljesen elégedettek mivel a márciusban lefoglalt szobákat nem kaptuk meg , mikor szóvá tettük közölték elnézték. Legnagyobb csalódást az okozott, hogy a fent leírt udvarra 20 óra után nem lehetett kiülni mert lezárták az ajtót. Baráti társasággal sétálni,beszélgetni, sörözni nincs mód csak a nem nagy erkélyre kiülni . Az esti fürdőzést is hiányoltuk hiszen a kivilágított medencében úszni örök emlék maradt volna. A svédasztalos vacsora jó volt lehetett volna kicsit változatosabb viszont aki nem időben ment vacsorázni annak nem állt módjában a teljes választékot megismerni.
Szoba belülről igényes volt, azonban egész éjjel egy riasztó miatt nem tudtunk aludni. Az épület kívülről nem nyújtott szép látványt, a finn szauna használata délelőtt nem volt elérhető. Az infrához vissza kellett volna menni a portára, kérni zsetont. Nem volt túl jól szervezett. Képen jobban nézett ki, jobbra számítottam.
Javarészt idősek vették igénybe ezt a hotelt, ez kicsit lehangoló volt. Az étkezések során a pincérek nem voltak valami segítőkészek, csak akkor jöttek, ha hívtuk őket. Svédasztalos volt, és közben nem vitték el az elhasznált tányérokat.
Kellemes a szálloda wellnes részlege, kimondottan tetszett a kültéri uszoda, az ételek minösége, meghaladta a várakozásomat, sajnos volt egy-két dolog ami sokat rontott a megitélésen, a zuhanyzó ajtaját csak be és kifesziteni lehetett, valamint a fiatalabb pincércsapat tagjai inkább csak beszélgettek, még azt sem kérdezték meg hogy esetleg szeretnénk-e valami italt a vacsorához, ellenben elözö este egy idösebb felszolgáló, mindent elkövetett, hogy jól érezzük magunkat. Köszönet neki érte! ! !
4Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt a gyógymedencékkel és a külső medencével és szaunákkal. Reméljük, hogy ha legközelebb Hévízre látogat, akkor már törzsvendégként újra minket választ! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2020. február 17., Hotel Aquamarin, front office manager
A szálláshely jó helyen (belváros, bolt), nagyon udvarias kiszolgálás. Kiemelkedő a fürdési lehetőség. Az épület lassan felújításra szorul, a konyhai választék lehetne bővebb. Ár-érték aránya megfelelő, csendes, nyugodt helyen van.
5Személyzet
4Tisztaság
5Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
3Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt a hotel elhelyezkedésével, gyógymedencékkel és a kiszolgálással. Bízunk benne, hogy törzsvendégként még visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2019. december 26., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Minden szép , mindenj ó, mindennel elégedett vagyok. Nyugodt , szép környezetben van. Saját gyógymedencéje és egészségügyi részlege van. Mindenkinek ajánlom. Igaz az orosz többség jellemző.
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
3Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt járókelők! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt a hotel elhelyezkedésével, gyógymedencékkel és a külső medencével, szaunákkal. Bízunk benne, hogy törzsvendégként még visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2019. április 3., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Már többször is visszatértünk a szállodába. Nem a legmodernebb, de igényeinket kielégíti. Szeretjük a gyógyvizes medencéket a wellness részlegen. A tisztaság a szállodában rendben van A félpanziós vacsora választék szerintem kielégítő. A reggeli is sokrétű, viszont tartalmazhatna presszó kávét is.
Mi tejmentes étkezést kértünk, amit maximális segítőkészséggel oldottak meg.
4Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt Negro 0011! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy Ön is hűséges, hozzánk többször visszatérő vendég és most is elégedetten távozott. Ön azok közé a vendégek közé tartozik, akik valószínűleg már első alkalommal figyelmesen elolvassák szállodánk ismertetőjét és bizonyára olvasott olyan értékeléseket is rólunk, amit olyan kedves vendégek írtak, akik valami másra számítottak és emiatt csalódottan távoztak tőlünk.
Ismét köszönjük a bizalmat! Ön valószínűleg ismeri az ár / érték arány „mögöttes tartalmát”, nem számított luxus körülményekre, és ezért jó választás volt a Hotel Aquamarin. Nagyon bízunk benne, hogy még sokszor jön hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2019. április 3., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Először voltunk a szállodában, de biztos, hogy nem utoljára. Üdvözlő italként nagyon finom forró csokit kaptunk (kétszer is! ! ), az első vacsoránál pedig egy pohár bort. Ár/érték arány jó, az árban benne volt a félpanzió, a köntös, a két benti gyógyvizes medence, az úszómedence és a sószoba, valamint a parkoló használata is.
Lehet, hogy más is, mi ezeket vettük igénybe. Az ételek finomak voltak. A szoba berendezése jó volt, az ágy kényelmes, volt hűtő is a szobában. Szeretjük Hévízt, legközelebb is itt fogunk megszállni.
4Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt tarhonya! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt és nagyon reméljük, hogy törzsvendégként még sokszor visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2019. január 14., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Régóta szerettünk volna a hotelban pihenni. Nem csalódtunk. A szálloda nem új,de ár, érték arányban kiváló. Házias ételek vannak,megfelelő mennyiségben és választékban. Személyzet kedves,mosolygós. A Gyógyvizes medencék nagyon jók,a kültéri medence kiváló. Nagyon jól lehet pihenni. Ágy kényelmes,matrac,párna,paplan nem foltos.
Fehérek és tiszták. Ezt kihangsúlyoznám,mert voltam olyan négy csillagos szállodában ahol folt hátán folt volt,és nagyon koszos volt. Mi biztos vissza fogunk menni.
5Személyzet
4Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt anita1! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt a gyógymedencékkel és a külső medencével, étkezéssel, személyzettel, tisztasággal, a kényelemmel és az ár érték aránnyal. Reméljük, hogy már törzsvendégként újra visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2018. augusztus 16., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Ár-érték aránynak nagyjából megfelelő szálloda. Kényelmes tiszt szobákkal. Mi a B éületrészben voltunk -ami az új a leírás szerint- ott fütés csak este 6 után volt. Fürdés után felérkezve a szobába, hideg volt. Az értkeszés, főleg a vacsora gyenge. Íztelen, nem változatos max 3-4 féle étel, amiből a fele az oroszoknak készül.
Csütörötki érkezéskor vacsora, Répás káposzta leves, káposztás bab, zabkása, perzse volt más is. Zabkása mindig van, nem látunk belőle hiányzó adagot. A reggelik rendben voltak, bár ez sem túl változatos, de legalább finom.
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.