A Hotel Aquamarin Hévíz nyugodt, csendes városrészében található egy közel kéthektáros parkosított területen, a központtól 5 perc sétára. A szálloda saját tulajdonú mélyfúrású kúttal rendelkezik, mely kénben gazdag vizet termel és tölti fel a szálloda három termálmedencéjét.
Kellemes kikapcsolódás volt a tél derekán. A személyzet udvarias és segítőkész. A szoba szép, kényelmes. A szálloda kicsit labirintus. Nagyon csendes, nyugodt környezetben van. A reggeli minden igényt kielégítő, az ebéd illetve vacsora is megfelelt. A gyógyvíz nagyon jó.
A hotel a 3 csillagnak megfelelt, bár egy kicsit próbálhatnák még jobban, ill. szebben felújítani. A reggeli szuper volt. Mindent megtaláltunk, mi szem-szájnak ingere. A vacsorával nem voltunk annyira elégedettek. Kevés volt a választási lehetőség. Salátából picit többet vártunk volna. A felszolgálók kedvesek és segítőkészek voltak.
A kezelések nagyon jók voltak. Sikerült kipihennünk magunkat. Kissé idegesítő volt, hogy odaadtak az érkezés napján 3 darab kártyát. Ebből kettő arra szolgált, hogy le kell adni a "wellness részlegen" a hölgyeknek, amiért cserébe kapunk törülközőt. Majd ezt a kártyát, miután a szaunát befejeztük, vissza kell kérni és a törülközőt vissza kell adni. Kaptunk még egy wifi jelszavas kártyát is, de az eléggé miniatűr. Mindezt a három kártyát vissza kell szoltáltatni a recepciósnak. Nem jelentett gondot, nem arról van szó, de szerintem bőven elég lenne egy kártya is, hogy ne legyen ennyire macerás a vendégeknek. Összességében meg voltunk elégedve a szállodával, de azért még lenne min javítani, fejlődni.
Legkevésbé tetszett, hogy a recepciós nem világosított fel (tábla sem jelezte), hogy lift van a szállodában, így a csomagokat kézben kellett felcipelni. Nem tudta, hogy az uszoda és a szauna mikor üzemel. A felszolgáló személyzet nem jött oda az étkezés megkezdésekor, hogy mit szeretnénk inni. Már majdnem befejeztük, mikor végre felvették a rendelést. A többivel elégedettek voltunk
Nagyon jól össze állított csomag volt. Kellemes meglepetést szereztek a szilveszter napján bekészített pezsgővel. Finom és változatos ételek! Nagyon szépen köszönünk mindent. Bátran merem ajánlani az ismerőseimnek a szállodát.
Nagyon finomak voltak az ételek, a személyzet készséges volt, mindenben a rendelkezésünkre álltak. A wellness részlegen több pihenőhelyet kellene kialakítani, mert volt, hogy széket sem találtunk. Fürdőköpenyt a 2 éjszakát tartózkodóknak is biztosíthatnának. Mindent összevetve kellemesen telt el a "3" nap. Visszatérő vendégek vagyunk.
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt Petrovics Ferenc! Köszönjük értékelését, és örülünk, hogy mindennel maximálisan elégedett volt. Szeretettel várjuk vissza Önöket! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2019. május 16., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Először vettem igénybe terápiás szolgáltatást (a szállás nem itt volt), és nagyon kellemes meglepetés ért. Szeretném, ha a magyar egészségügyben mindenhol ilyen szolgáltatást lehetne tapasztalni. Az ott dolgozók kedvesek, a szakmájukat magas fokon művelik, és külön öröm látni, hogy Ők is jól érzik magukat a munkahelyükön.
Mindezt a gyógymasszázs, a víz alatti vízsugár masszázs, iszappakolás, mágnesterápia és a gyógymedence igénybe vétele alapján írom. Azt csak remélni tudom, hogy az ott dolgozókat anyagilag is ennek megfelelő díjazásban részesítik.
5Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt ppogany! Köszönjük, hogy értékelte gyógyászati szolgáltatásainkat! Minden érvényes magyar TAJ kártyával rendelkező személy a törvényi előírások szerint évente két gyógyfürdőkúrát vehet igénybe Országos Egészségbiztosítási Pénztári (OEP) támogatással!
Valójában „bárkit” beutalhat a háziorvosa évente két alkalommal, ahol a folyamatos, ülőhelyzetben végzett munka, a számítógép előtti görnyedés káros hatásait is enyhítik, kezelik. Reméljük, hogy ezeket legközelebb úgy veszi igénybe, hogy hévízi tartózkodása alkalmával a Hotel Aquamarint választja. Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2019. január 18., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
A szoba kényelmes volt ! Jó lett volna , ha ebédre is lett volna lehetőség ! Az ételek nem voltak igazán jók ! A kávégépből valami ihatatlan lé folyt kávé helyet persze rendeléssel ez is megoldódott ! Azon kívül mindenki nagyon kedves volt !köszönjük a lehetőséget , hogy ott lehettünk !
Már a megérkezésünkkor kellemes benyomást szereztünk. A recepciós hölgy minden "buta" kérdésünkre is türelmes, részletes választ adott. A mosoly egy percre sem tűnt el az arcáról. A szállodai szoba makulátlan tisztaságú volt, kényelmes és kellően hűvös. Két javaslattal szeretnék élni: a fürdőszobában a kézi zuhanynak nem volt tartója,ezt jó lenne pótolni.
A tükör mellé egy piperepolc még komfortosabbá tenné a helyiséget. Az étteremben a terítés kifogástalan, az ételekről szuperlatívuszokban lehet beszélni,bőséges, választékos, egyszóval "isteni". A szolgáltatásokkal maximálisan elégedettek voltunk. A személyzet kedves,és udvarias.
A hotel fekvése szép, az első emeleti teraszról is szép kilátás nyílik Hévízre. Ugyanakkor közel van a centrumnoz, alig tíz perc séta. A fél nyolcig nyitva tartó termálmedence kiváló, a harminc perces frissítő masszázs is nagyon jól esett. A svédasztalos reggeli és vacsora kielégítő.
Nagyon kedves volt, hogy teabárral fogadtak (kevésbé, hogy ezt utóbb nem töltötték fel). A díjtalan wifi - szemben az állításokkal - a szobában nem használható, csak a recepción, de megengedték, hogy ott használhassam. A lift sajnos nem bizonyult biztonságosnak, inkább kerültük használatát akkor is, amikor éppen működött. Összességében a szoba nagyon kényelmes és otthonos volt, a fürdő kiváló, a kiszolgáló személyzet gondos, kedves és udvarias. Szép, hangulatos, élvezetes utókarácsonyunk volt.
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Nagyon örülünk, hogy jól érezte magát, reméljük hogy legközelebb már törzsvendégként tölti nálunk szabadságát! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2017. január 9., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Mindennel megvoltunk elégedve.A személyzet segítőkész,barátságos.Az ételek és az italok finomak voltak.A szobák kényelmesek.Csendes nyugodt környezet.A gyógymedencék lehetnének egy kicsit melegebbek.
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.