Ezért tennénk néhány javaslatot a menedzsment részére, ezek apróságok de javítanák az itt lakók komfortérzését, bár nem néztem utána hogy a hotel minősítése mennyire felel meg a viselt csillagoknak, gyakori szálloda látogató révén feltűnik néhány dolog, ami bizony nincs rendben egy négy csillagot viselő szálloda esetében. Az első ilyen, hogy a félpanzió esetén a vacsora idejét 6-8 óráig korlátozzák. ez nagyon rövid idő és ugye felnőttek vagyunk, és ez nem a menza, a szokásos 6-10 ig van, sőt ebben a kategóriában gyakorlatilag bármikor rendelkezésre kellene állni a konyhának. Ha nem fizetek be vacsorára akkor is kellene még 10 kor is kapnom enni, nemhogy 8 után 10 perccel le van szedve a teríték, és 9 után már nem kaphatok egy italt sem, ez nagyon durva
korlátozás a kategóriának biztosan nem felel meg. A szállodában nincs ugyanis semmilyen szórakozási lehetőség sem gyerekeknek sem felnőtteknek. 8 után vagy el kell menni a városba vagy aludni kell menni. a szobák elég kicsik ahhoz hogy több ember tartózkodjon benne és nincsenek közösségi helyek ahol egy baráti társaság leülhetne beszélgetni a portán kívül. ott is max 4 fő. És a "szivar "szoba ami szintén 9 óráig van nyitva ugyancsak négy főnek. ez így ünnepek környékén elég kevés. A szobákban nem lehet olvasni mert nincs falikar nincs mennyezet világítás,
csak hangulatfény ami kevés így télen amikor már 4-5 között sötét van, és borúsabb napokon akár korábban is kellene. Továbbá a szobákban nincs internet ami biztos, hogy követelmény a kábel amit ajánlanak nem kompatibilis a dugókkal ami a falban van és a komputercsatlakozókkal sem. Csak 3G- vel lehet internetezni amit ugye a vendég fizet, lehet a portán van VIFI de oda ugye mindannyian nem férünk el és elég kényelmetlen is. Ma már ez nem nagy beruházás egy nagyobb teljesítményű rúterrel néhány ezer forintból megoldható. Így legalább a gyerekek is tudnak szórakozni legalább a saját eszközeiken ha más nincs, illetve meg a felnőttek is tudnak kompjútert használni a szobákban. Szintén a szobákhoz tartozik, hogy a fürdőszobában a szappanon kívül semmilyen bekészítés nincs, négy csillagnál ez kevés szolgáltatás. Nincs ruhakefe cipőtisztító sem. A wellness részleg, ami az egyedüli szolgáltatása az egész szállodának. Sajnos igen rosszul van elrendezve, Az infra szauna teljesen kiesik, a zuhanyzók messze vannak, ezzel együtt is csak 8 személyes a szauna, ami mellé inkább egy mártó medence illene mint a forró jakuzzi ami inkább egy klórmedence. Az élmény medencébe a négy befúvón kívül nem működik más. És masszázs is csak hétköznap van egyetlen szobában. Nincs fodrász, kozmetika, manikűr, shop, és folyóirat árusítás, sőt a magyar vendégek részére a város idegenforgalmáról egy leírás vagy könyv sem. A szilveszteri program. Sajnos azoknak szálloda lakóinak akik előre kifizették a vacsorát, mégis elkülönítve, egy barátságtalan teremben terítettek, nem igen esett jól hiszen nyilván azért jöttek ide hogy kényelmesen itt töltsék a szilvesztert, egy szép szállodában, sajnos a szálloda nem az itt lakókat részesítette előnyben hanem azokat akik csak a vacsorára jöttek. Szilveszteri műsör nem volt, a zene igen színvonaltalan "lakodalmas" stílusban zajlott bár attól az egy zenésztől emberileg nem volt kis teljesítmény végigénekelni az estét. Mindent összevetve, ebből a szállodából csak az valaki hiányzik, aki odafigyel a vendégekre, talán egy rendezvényszervező sem ártana aki összefogja az egészet. Mert ugye ez nem a pincér feladata, és nem is a recepciósé és nem a szakácsé, és nem a takarítónőé, akik szorgalmasan végezték a feladataikat és megpróbálták a hiányosságokat valahogy néhány kedves szóval pótolni. Amit leírtam nem azért tettem, hogy megbántsak bárkit és kritizáljak, hanem azért, hogy jelezzem a szálloda menedzsmentje felé, hogy valami hiányzik és változtassanak azért, hogy az idelátogatók jól érezzék magukat, és azt kapják amit remélhetnek egy négycsillagos szállodától Magyarországon. Bár a vendégbarátság nem kötelező, de kifizetődő. Ahol szívesen van a vendég és adnak neki lehetőséget, ott szívesen fogyaszt is az ember.