Kérdeztük, hogy a csomagjainkat addig is le tudjuk e tenni valahova - mivel vonattal érkeztünk nem akartuk még 4 órán keresztül a hátunkon cipelni a táskáinkat. Több perces keresés után a recepciós hölgy hozzánk dobott egy kulcsot, ami a széfé volt, hogy oda be lehet tenni a táskákat. Kettő óra után elfoglaltuk a két egymás melletti szobát. A tisztaságon lehetett volna még javítani, de bogarak, rovarok nálunk nem voltak. A kilátás a szobából: térdig érő gaz és feltört "bungallók". A TV nem működött. Elmentem a recepcióhoz, ahol kérdeztem a hölgyet, hogy a TV amikor elindul egy adót lehet csak fogni? Miután befejezte a face****-ozást mosolyogva közölte, hogy még nem álltunk át digitális sugárzásra! Szóval van egy csatorna, ahol se kép, se hang! Próbáltam bekapcsolni a hűtőszekrény. . . na az sem működött. Ismét szóltam, hogy probléma van a hűtővel, ha már egyszer fizetni kell érte. . . . Megkérdezte a hölgy, hogy miből gondolom, hogy nem működik? ? ? No, akkor már el kellett számolnom 10-ig, hogy ne szóljak vissza valami szépet. Eljött a vacsora. Az evőeszközökre rászáradt étel, kopott, törött tányérok és a megrendelt rántott szelet helyett, rántott csirkecombot kaptunk. Ezt is szóvá tettünk, de semmit sem értünk el vele! Az esti város nézés előtt kértem az éjszakai recepcióst, hogy vigyen fel a szobába egy tekercs wc papírt, mert az a negyed tekercs, ami érkezésünkkor ott volt, az elfogyott. Két óra elteltével még mindig nem sikerült a wc papírt a szobáig eljuttatni. Nagy levegő vétel után ismét elmentem a recepcióhoz és érdeklődtem, hogy mi van a wc papírral? A hölgy szó nélkül rába***a a pultra! A recepciósok kedvessége kritikán aluli! ! ! A szoba kulcson elvileg lennie kellett volna egy főbejárati ajtó kulcsnak is, a mi kulcsunkon ilyen nem volt. ÖSSZESÉGÉBEN:
A megvásárolt kupon tartalmazott - a félpanzión kívül -
30 % kedvezmény a szépségápolási szolgáltatásokból
50 % kedvezmény az egyéb szállodai szolgáltatásokból
10 % kedvezmény a Gránit fürdő belépőjegyből
1 - 1 pohár zalai bor
egy ajándék meglepetés - EZEKET NEM TUDTUK IGÉNYBE VENNI! ! ! Az éttermi fogyasztásból leszámlázták a 20 %-ot! A szálloda saját ajánlásában a következőket írta:
WELLNESS&THERMAL
közvetlen kapcsolat a városi fürdővel masszázs fittness terem fodrász kozmetika manikür, pedikür csendes szoba, pihenő napozó terasz
A fent felsoroltakból csak a csendes szoba, ami megvalósult. Mit is jelent a közvetlen kapcsolat? ? ? Miután haza érkeztünk felhívtam a szallodakuponok. com-ot. Elmondtam a tapasztalatainkat, véleményünket. A hölgy elmondta, hogy nagyon sok panasz érkezett feléjük. Tájékoztatást kaptam, hogy Zalakaros jegyzőjénél tudok panaszt tenni, illetve a Mona Hotel KFT-nél lehet kártérítést kérni! A telefon másik végén lévő hölgy nagyon megértő volt, sajnálta, hogy ilyen kellemetlenségbe volt részünk. Remélem bezárják a Ligetet, hogy ne okozzon a pihenni vágyóknak ennyi kellemetlenséget! ! !