Jó
2016. november 14.gyerekekkel járt itt 45Az ittjártam.hu alapján választottam ezt a helyet.
Nyáron kiválasztott és megvásárolt utazásra ősszel sikerült időt szakítanunk. Olvasva a korábbi értékeléseket, nagyon kíváncsi voltam a panzióra. Személy szerint nagyon szeretem az igényes és tiszta szálláshelyeket, ahol megbecsült vendégként érzem magam, nem utolsósorban a gyermekeket is szívesen fogadják, ezek részben teljesültek.
A Royal panzióban a mások által is leírt tisztaság és rendezettség fogadott. Látható, hogy nem hanyagolnak el semmit, minden rendben és karban van tartva. Négyágyas szobában töltöttük az ott tartózkodásunkat, komfortérzésünket a tágas erkély, ízléses szobaberendezés (pl. a falak mintázata, csillárok nagyon szépek), külön helységben elhelyezkedő wc és fürdő biztosította. Külön kiemelem, mert elsőként tapasztaltam itt azt, hogy megfelelő erősségű, rendesen használható a wifi a szobában. Talán egy dolog hiányzott, ami általános tapasztalatom szálláshelyeken, hogy kevés a törölközők/fürdőruhák szárítására alkalmas eszköz többtagú család esetén, egész napos fürdőzés után. A panzió jacuzzival és infraszaunával rendelkezik. Mi a jacuzzit próbáltuk ki, szerintem nem volt hideg, azonban nem tudom mitől (vízkezelőszer túlzott használata, helyi vezetékes víz minősége. . . ), a medencében a bekapcsolás után pár perccel úgy állt a hab, mintha -viccelődtünk magunkban - mosógépben ültünk volna, a jacuzzi oldalán is megszáradt szürke habnyomokat láttunk. A svédasztalos reggelire nincs panaszom, bőséges és finom volt. Talán annyit javasolnék, hogy a kenyér mellett más pékáru is szerepelhetne a kosárban, valamint a már sokak által panaszolt tea minőségén lehetne javítani. Tény és való, a helyi víz nem finom, így a tea sem finom, de azontúl túl híg is, talán egy erősebb, markánsabb ízű fekete tea (pl. earl grey) megoldás lehetne. Kisgyermekkel érkezőknek a lenti részen egy apró játszósarok nagy segítség lenne. A panzió vezetője (nem szeretném megbántani és korrektül szeretnék fogalmazni, korábbi értékelők is megjegyezték) nem mindig a legkedvesebb modorban fordul a vendégei felé. Én ezt a foglalást megelőző telefonos érdeklődés során (nem jó emlék és nem vendégcsábító a kioktató és ellentmondást nem tűrő hangnem) és a gyermekemhez való viszonyulásban tapasztaltam meg. Érkezésünkkor úgy intette (kéretlenül) csendre a gyerekemet, ahogy még nem hallottam egy idegent egy három éves kisfiúhoz fordulni. Összességében tetszett maga a panzió, ahova szívesen visszatérnénk később is.
4Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
3Szolgáltatások
4Étkezés
5Elhelyezkedés
Royal Hotel válasza
Kedves Vendégünk !
Mi a vendég érkezésekor szóban tájékoztatjuk a vendéget az itteni lehetőségeiről, étkezésről stb. E tájékoztatás közben amit a feleségem mondott el önöknek, a gyermek ordibálva, (valami karatés beállásokat csinált közben) különböző hörgő hangokat kiadva rohangált a panzióban a recepció előtt, amitől nem lehetett értetni a beszélgetést.
Ezek szerint ez fel sem tűnt önöknek. Valóban szóltam neki , hogy legyen már kicsit csendben.
Igaza van, a gyermekét nem nekem kellene nevelni, hanem önnek. El kell mondanom,hogy másnap a reggelinél is én szóltam rá, amikor az első megmozdulásával neki rontott a csészéknek, amit ön kapott el hogy le ne essen , de a következő másodpercben, pedig ugyan ez történt, a csészék mellett lévő bögrékkel is, amit szintén ön kapott el. Persze ezek után is a vendégnek van igaza, hiszen pihenni jön, fizet érte, és mindent lehet csinálnia. Szeretném megjegyezni, hogy a másik vendég is pihenni jön, aki ezt végig nézte, látta, és hallotta, és a pihenését neki is a mi feladatunk biztosítani! !
Telefonon pedig Ön tájékoztatást kért, mert valamivel nem volt tisztában,én a kérdéseire válaszoltam is. Vagy is ez nem kioktatás volt csak csak válasz a kérdéseire !
2016. november 20., Royal Hotel, tulajdonos