Megjegyzem a szálloda törölközőit és a tisztálkodásra bekészített dolgait nem is használtuk, azok érintetlenül ott voltak, ahogy kaptuk a szobákat, ugyan is a sajátunkat használtuk. Nagyon rosszul esett, hogy lopással vádoltak meg. Itt jegyezném meg, hogy nem csak minket ért ez a vád, hanem már nagyon sok vendég is erre panaszkodott. Ezt a szálloda alkalmazottai -többen is! - csendesen adták tudtunkra, mikor hangosan fejeztem ki nemtetszésemet a recepción és annak a telefonnal föl-alá eszeveszetten rohangáló fiatalembernek, aki állítólag átveszi a vendég után a szobákat és telefonon jelenti a recepciósnak -ekkor már a vendég a recepción várakozik- , hogy mi "hiányzik" és hogy még milyen módon lehetne a távozó vendégből egy-két ezer Ft-ot kicsavarni, mivel ekkor a távozni szándékozó vendég már teljesen kiszolgáltatott és még csak véletlenül sem tudja bebizonyítani, hogy a "hiányzó" tárgy ott volt és nem az után tűnt el érdekes módon, miközben Ő mit sem sejtve a recepció felé tartott! Mi két szobában laktunk mivel öten érkeztünk és az érkezéskor hiányzott kettő köntös az egyik szobából,-pont abból a 217-esből, ahonnét hiányzott a kisméretű törölköző! ! ! - amit csak másnap –és csak azért vettünk észre, mivel csak és kizárólag a köntösöket használtuk! ! ! -és a harmadik telefonos reklamációmra kaptunk meg. Kérdem én, ha nem reklamálok, hogy hiányzik a két köntös, akkor távozáskor azok árát is meg kellett volna térítenünk? Úgy ahogy a szobaasszony tévedett a köntösök számánál nem tévedhetett a kis törölközőknél is? ? ? Végül is a nagy felháborodásomban megkérdeztem a recepciós hölgyet, hogy mibe is kerül vajon egy ilyen kellék azt felelte, hogy 2000 Ft. Biztos ami biztos alapon hagytam ott a szállodában 2500 Ft-ot, amiről természetesen számlát már nem kaptam. Az 500 Ft-ot pedig abból a célból hagytam ott, mivel szeretnék nyitni a szálloda részére egy un. biztosítási alapot az ilyen esetekre. Sajnos és tudom van olyan vendég is, aki tényleg eltulajdonít a szállodából valamit, de az biztos nem azon vendégek köréből származik, aki előre megtéríti a majdani ott tartózkodásának 100%-át! A szállodának ajánlanám bevezetni a Kehidakustány-i Termál Hotel átadási módszert, ami teljesen kizárja a felesleges meggyanúsítást. Érkezéskor a szobakarórával együtt megkapja a papírt , amin fel vannak tüntetve tételenként darabszámban a szoba tartozékai, ami alapján átt tudja ellenőrizni. Távozáskor a vendég ugyan azon papír alapján a szobaasszonyoknak adja át a szoba tartozékait, amit a szobaasszony aláír, s amivel a recepción igazolja, hogy a szobát rendben át adta. Nem kell feleslegesen mobilon hívogatni 5x a recepciósnak senkit és még a fel-alá rohangáló munkaerő –„álltolvajt”- bérét meg is takarítaná a szálloda. Természetesen nem áll szándékomban kioktatni Önt, de kérem szépen gondolja át és vegye fontolóra a Kehida-i példát, hogy a jövőre és a szálloda jó hírnevére való tekintettel –amit gondolom rengeteg odaadó munkával értek el- elkerülhetők legyenek ezen felesleges problémák, mert nagyon- nagy kár lenne , ha egy ilyen gyönyörű, magas színvonalú és impozáns szálloda a rossz hírnevet hordozná. Mindezen kellemetlen sérelmek ellenére gratulálok Önnek a szállodához, ami szinte egy 5 csillagosnak is megfelelne, melyben a személyzet a szakácsok és mindenki kifogástalan összhangban dolgoznak. Van a szollodában egy Tibor nevű /sajnos a vezeték nevét nem tudom/ fekete hajú magas pincér-felszolgáló, aki végtelenül kedves volt velünk és kifejezetten a gyerekeinkkel. Neki külön dicséret és köszönet jár! Biztos vagyok benne, hogy még meglátogatjuk Önöket, csak akkor már áttellenőrzöm még a szappanok és varrókészletek számát is! Megtisztelő válaszát előre is köszönöm! Maradok mély Tisztelettel
K. György
Szlovákia.