Bejelentkezéskor kiderült, hogy a két szoba nemhogy közel lenne egymáshoz, de más-más emeleten is van. Kértük, hogy egy foglalás keretében foglalt szobákat, ha nem is egymás mellé, de legalább egy emeletre adják. Ettől teljes mértékben elzárkóztak. Más-más városokból mindkét emeleten, a mellettünk lévő szobákban is ugyanezen program keretében voltak. Nem értem mi akadályozta, hogy az egy foglalást egymás melletti szobába adják. A 4x60ezer Ft-ba egy ingyen parkolás sem fért bele, (megjegyzem elég sok üres hely volt a parkolóban) ezért kértem, hogy csak beállnánk az autóval a kipakolás idejére, utána kiállunk. Erre a velem foglalkozó recepciós azt mondta, ha beállok, az már parkolásnak számít, és ki kell fizetni a 700 Ft-os díjat. Ekkor elszakadt a cérna, és mondtam, hogy 20 éve voltam itt, akkor is "problémáink" (nem így fejeztem ki) voltak a szállodával. A recepciós (M Attila)megjegyezte, hogy "akkor minek jöttem vissza" és otthagyott, tovább nem volt hajlandó szóbaállni sem velünk. Az ilyen ember alkalmas recepciósnak? ? ? ? ? ? Egy kollégája, nagyon kedvesen a segítségünkre sietett, adott egy parkolókártyát, hogy kipakoljuk a bőröndöket, és ha kiálltunk adjuk vissza (ingyen). Elutazás előtt a szálloda honlapján megnéztük a programokat. Találtunk egy pálinkakóstolót, ami érdekelt volna. Erről sem a recepción, sem az animátoroknál nem tudtak. Az animátorok addig foglalkoztak velünk, amíg az utalványokat összeszedték. 2 nap után egy kedves vezető hölgy több telefonálással kiderítette, hogy ez tényleg létezik, de a leírtak szerint minimum 6 főtől (ezt tudtuk). Mi négyen voltunk, és két főt nekünk kellett volna hozzászervezni a kb 500 idegen emberből. Ez a vendég feladata? ? nem az animátoroké? ? ? Még csak arról sem adtak tájékoztatást, hogy a városnéző kisvonathoz nem kell kimennünk az állomására, mert "időnként" bejön a szálloda elé. A fürdőbe való átjáráshoz az órát rosszul aktiválták, két nap után már nem engedett be, de ezt korrigálták. Összegezve 20 év alatt nem változott jó irányba a szálloda szolgáltatása. Illetve változott az étkezés valamelyest javult, finomak voltak az ételek, minden nap volt több friss étel is nemcsak az előző napi maradék. Kimondottan POZITÍV, hogy az étteremben a felszolgálók nagyon-nagyon kedvesek, figyelmesek.