. . " - bánásmód. Korábban érkeztünk, de a kutyát sem érdekelte, hogy hamarabb szeretnénk elfoglalni a szobánkat, vagy sem. . . Esetleg bármiféle vendégszeretet. . . SEMMI! A Recepciós arra nem méltatott minket, hogy legalább kihúzza magát! De még egy erőltetett mosolyt sem akasztott ki az arcára, nemhogy kedves hangnemet! Közölte, hogy csak 14. 00től lesz szoba. A szobánkat 14. 00 helyett, sikeresen elfoglalhattuk kb. 16. 00kor (Elhúzódó TAKARÍTÁS miatt)! ! ! ! ! ! Elhisszük, hogy csúcsidő, de rajtunk kívül alig lézengett 1-2 fő akkor a hallban. . . Na mindegy, egye fene, de tiszta lesz a szoba. . . . Amikor végre elfoglalhattuk a szobánkat, szomorúan vettük észre, hogy teljesen feleslegesen vártunk annyit a TAKARÍTÁS miatt. . . A padlószőnyegen tisztán látszott a porszívózás hiánya, a NAGYON KÉNYELMETLEN ágy alatt, JÓL LÁTHATÓAN EGY FOGPISZKÁLÓ hevert, az egész ott tartózkodásunk alatt, mert kíváncsiak voltunk, mikor tűnik fel valamelyik takarítónak, hiszen minden nap jöttek. . . A Wc-t nekem kellett kipucolnom TELJESEN, hiszen sárga és szürke árnyalatokban pompázott! - Szerintem fertőtlenítőt és vízkőoldót hónapok óta nem látott, maximum egy viledával lett "tessék-lássék" áttörölve és kész! - Ebből kiindulva a zuhanyzót (ami voltaképpen inkább egy tolóajtós gardrób) is fertőtlenítettem, biztos, ami biztos. . . Összecsukható szárító, Cipőtartó, Ne zavarjanak tábla, 21. sz-i TV és LEVEGŐ NINCS! A Wc-ből fél nap alatt távozott a buké, mert az elszívó csak esztétikai funkciót lát el, az illatosító pedig sokba kerül. A Reggeli és vacsora bőséges, ízletes de lehetne változatosabb. . . Van lehetőség vacsora időpont foglalásra 10% egyszeri italkedvezményért, más értelmét nem láttuk. A Pincér srácok kárpótoltak minket kedvességükkel és vendégszeretetükkel a minket ért csalódások ellenében. - Innen is nagy pacsi és köszönet nekik! A parkoló 14. 00óráig teljesen megtelik, a "játékterem"- ami voltaképpen inkább egy jó visszhangos folyosó, túlságosan zajos és olyan mint egy átjáróház, mert az; Itt van az átjárás a fürdőbe. A Munkácsy*** szárny vendégeinek külön kell fizetnie a köntös/nap, a wellness/nap és élményfürdő/nap belépőért- Mindennapi kiadásnál, ha az ember kicsit utánaszámol, akkor jobban jár, ha inkább a Dürer**** szárnyba foglal, mert jóval magasabb színvonalt kap, kb. ugyan ezért a pénzért. . . A 3. napon bejelentkeztem masszázsra, de csak az elutazásunk reggelén volt szabad hely. Előre gondolkodó szállóvendég révén, az utolsó esténken szerettem volna rendezni a szobaszámlát. . . Lecsattogtam a recepcióra, ahol egy (végre kedves) ember fogadott, de közölte, hogy csak reggel fogok tudni fizetni, mert ő teljesen új, semmihez nem ért még és teljesen egyedül van. . . na gondoltam csodás, ezt így kell csinálni. . . Sebaj, majd reggel, úgyis megyek maszíroztatni. Reggel már egy "mogorva ötvenes úr"- fogadott, csapkodni és morogni nagyon tudott, többet nem is vártam. . . Elmentem maszíroztatni 8. 00ra és akkor derült ki, hogy nem inaktív státuszba tette a szobát, hanem teljesen törölte reggel 7. 15kor úgy, hogy ott álltam egy szál köntösben! Szerencsére a lányok nagyon kedvesek voltak és mondták, majd a masszázs után intézzük. . . Így is lett, előre mentem vissza a "kedves"- recepcióshoz, aki ugyanaz az öregúr, akinél fizettem a szobát és csapkodások, morgások és mindenkit hibáztatások közepette rendezhettem külön, "bűnösként" a masszázsomat, holott semmi probléma nem lett volna, ha ő nem hibáz. . Bónuszként a parkolókártyánkat is törölte a Recis, így nem tudtunk elsőre kijutni a parkolóból, vissza kellett mennünk szólni, hogy probléma van, hogy VÉGRE hazaindulhassunk. . . Fáradtan, csalódottan és nagyon szomorúan tértünk haza.