A vacsora csütörtökön kritikán aluli volt, pénteken jobb, szombaton kiváló (mindennap ezt várná a vendég). Reggelinél könyörögni kell 1-1 tükörtojásért, mikor mondtuk, hogy 4-et kérnénk, bent az egyik alkalmazott felkiáltott: NÉÉÉGY? Mégis egy felnőtt embernek mennyivel kellene jól laknia? Nem mintha közül lenne hozzá, ki mennyit eszik. Kecskesajt egyik reggel nem volt, a gyümölcsök hamar elfogynak, a zöldségek több reggelen penészesek voltak, egyszer hajat találtunk benne. A Joya rizsital kiváló, ez plusz pontot érdemel, de pl. natúr zabpehely nem volt. Vacsoránál sokkal jobban kellene figyelni, hogy glutén- és tejtermékmentes ételek nagyobb választékban legyenek, pl. desszert bár nagy választékban volt, de ételallergiások semmiből nem ehetnek. A gyerekek viselkedése minősíthetetlen, az étteremben rohangálnak, a földön fetrengenek, a wellness részlegben a medencébe ugrálnak, hogy mások még véletlenül se tudjanak kikapcsolódni. Úgy gondolom, a személyzet rájuk szólhatna, bár tudom, nekik is kellemetlen, de mégis. A kinti kis medence alja teljesen feljőve, a vize nem elég meleg a kinti mínuszokban. Az is szerencsétlen, hogy a kinti medencékhez ill. a nagy kinti szaunához nincs fedett részes átjáró, így a téli hidegekben csurom vizesen kell visszaszaladni az épületbe. A gőzkamrában nem volt gőz. . . Ezen kívül az egész hotelben klórszag terjeng! Roppant zavaró. A 3 órai becsekkolás és a 10 órai kicsekkolás nevetséges, másutt előbb lehet elfoglalni a szobát, és ráér az ember később elmenni (lsd. külföld vagy akár belföldi hotelek, átlag 14:00 és 11:00 vagy 12:00 óra). Pláne, hogy amint az ábra mutatja, a takarítással nem sokat bajlódnak, így nem tudom, mire a sietség. Ezen kívül jó lenne, ha a személyzet nem szidná a vendégeket a hátuk mögött, más vendégek füle hallatára! Egyébként a legtöbben nagyon kedvesek, udvariasak, a környék gyönyörű és az ingyenes parkolás is előnyös. Amit még sérelmeztünk, hogy bár 4. alkalommal jártunk a hotelben, mégis megkérdezték, először vagyunk-e. . . Véleményem szerint a törzsvendégekre megérte volna nagyobb figyelmet fordítani. Ez alkalommal meglehetősen kiábrándultunk a hotelből, ennyi pénzért én színvonalasabb szolgáltatásokat várnék. Mellesleg jegyzem meg, hogy a véleménykérő lapot és az e-mailben érkezett kérdőívet is kitöltöttük, de válaszra nem méltattak.