Mivel nekünk lételeműnk a "fürdőzés", vacsoráig a medencéket vettük birtokba, egyikből ki másikba be. A vízzel, annak tisztaságával, hőfokával semmi gond nem volt, amit a fürdőmester megtehetett minden rendben volt, a nyitás is reggelente. Azonban maga a környezet: a székek elhasználódva, kiszakadva, a medencék lábmosója nem működött befolyó-lefolyó. A hátmasszírozó vízsugár vagy alig működött, vagy a fürdőruhát is lenyomta az emberről, a medence peremén a lezáró részek mind hiányoztak. A vízben relaxálás közben mit csinálunk, nézegetünk : a mennyezetet a forró gyógyvíz párája "kikezdte", az ajtókat a rozsda teljesen magáévá tette. Tudom,ezek "esztétikai" hibák, viszont ezek a "4. csillag fényét tompítják, elhalványítják". Azonban még aznap délután megjelent egy hölgy meg két karbantartó,a lábmosót mérték széltében-hosszában, fényképezték a mennyezetet. Valószínű legközelebb már ezek a hibák nem lesznek fellelhetőek. A félpanziós ellátás rendben volt, minden igényt kielégített, talán egy vízautomatát a vacsoránál be lehetne állítani, ez már sok helyen működik. Tudom, a vendéglátó egységnek is kell a bevétel, viszont aki alkoholt illetve üdítőt kíván fogyasztani, az továbbra sem inna vizet. Aki viszont vizet szeretne inni, annak nem kellene a drága ásványvizet megvenni. Külön kiemelném a pincérek jó modorát, toleranciáját, aki elsőre azt mondja, köszöni nem kér semmit az étkezéshez inni, nem "zaklatják", sajnos találkoztunk máshol ellenpéldával, sőt lekezelő mosollyal is! A szobalányok nagyban emelik a szálloda hírnevét és fényét, ragyogó tisztaság mindenhol! Összességében nagyon jól éreztük magunkat, azonban nekünk a fürdőzés, wellness a mindenünk, s mivel több helyen megfordultunk már, úgy gondolom a wellnessrészleg felújítása visszahozná a **** ragyogását, fényét !